HalliGalliQueen

13 februari 2015 - Arrawarra, Australië

13 februari
Vrijdag de 13e. Beetje suf wakker geworden in het zonnetje. Vroeg ontbeten zodat we Jody nog even konden zien en spreken, haar surfles begin vandaag al vroeg. Daarna kwamen uit het niets Bonnie en Sabrina op de camping rijden! Ze hadden gister niet zo'n goede nacht kunnen maken en hadden geen zin om ver te rijden en hadden van ons gehoord dat dit een fijne camping was. Naima en ik hadden uiteindelijk besloten om toch nog een nachtje extra te nemen hier en zijn samen naar de receptie gegaan. Ze mochten op verzoek de auto op dezelfde plek als wij neerzetten. Naima en ik wilde nog wel wat dingen wassen en er stond hier een wasmachine voor $4. Al mijn kleding die de vorige keer op handwas was gedaan was niet perfect opgedroogd en rook nu niet echt lekker dus heb ik allemaal opnieuw gewassen. Een kwartier later begon het met regenen... Dan droogt het nu in ieder geval een stuk beter.
Een beetje in de auto geschuild en uiteindelijk stopte het weer een beetje en alle was meteen aan een waslijn gehangen. We hebben gister van een Engelse gehoord dat de data-loze trips die we via Australian Backpackers hebben geboekt toch wel snel geboekt moesten worden omdat het toch wel vrij vol aan het raken was. Dus vandaag hebben we Fraser Island en Airlie Beach/Whitsundays trip en slaapplekken geregeld (deze trips doen we nu zeker met Bonnie en Sabrina samen). Alle data die wij graag wilde waren nog beschikbaar. Het duurde best wel lang voor het allemaal geregeld was maar daarna zijn we naar het strand gegaan.
Daarna gedoucht en Naima en Bonnie hebben nog wat wijn en chips gekocht voor de avond. Na het douchen stond mijn voorgerecht al bijna geserveerd: tomatensoep uit blik. Het hoofdgerecht was pasta pesto en als toetje hadden we fruitsalade uit blik. Na het eten kwamen de spelletjes van Sabrina weer op tafel. Na een rustig potje 'Franks's Zoo' kwam 'Halli Galli' weer aan bod. Ik was weer net zo fanatiek als de vorige keer en heb twee maal gewonnen, en heb mezelf bekroond tot de HalliGalliQueen ook al was íédereen tegen mij -ik was wel een beetje een slechte winnares misschien-. Ik heb in ieder geval weer genoten. Daarna een spelletje 'bullshitten' uitgelegd gekregen van een Engelse en daar was ik eerlijk gezegd een stuk minder goed in. Maar hee, je kan niet altijd maar zes gooien. Nadat we uit de openbare tent werden weggestuurd omdat het al 22:00 was, zijn we nog eventjes voor de tent gaan zitten en daarna naar bed gegaan.

1. Eva:
    Te leuke verhaaltjes weer Saar! Super leuk om te lezen!XXX
  2. Sas:
    14 februari 2015
    Hejjjj Halligallieballie queen ;))) wat hebben jullie t leuk, en ohhh soms ook heel zwaaaaar ;-)
    Veel plzr xx
  3. Karin:
    hallo meiden,
    Wat een leuke verhalen.
    jullie genieten van deze heerlijke trip, en doen veel activiteiten.
    Leuk om te lezen.
    Groet en dikke knuffel
  4. Marit:
    14 februari 2015
    Ja ja aldoor 6 gooien, weten de dames ook dat jij de queen of cheating bent? Haha!
    Super leuke verhalen weer saar! Heerlijk om te lezen en wat genieten jullie joh! Jaloers!!
  5. Mariska:
    15 februari 2015
    Hoi sara,

Wat een geweldig verhaal en erg leuke foto's!
    Leuk om je zo te kunnen volgen!
    Geniet er lekker van!
  6. Oma:
    15 februari 2015
    Het zijn inderdaad leuke verhaaltjes maar ik zou zo graag iets lezen over hoe Australie er eigenlijk uit ziet. Wat voor landschappen komen jullie tegen.Mischien naast de informatie over de maaltijden en e spelletjes ook wat algemene zaken zoals: hoe gaat het rijden, hoe is de toestand van de wegen, hoe ziet het landschap er uit, hoe bevalt het links rijden enz.enz,. Te veel gevraagd?
    Veel plezier nog en vooral veel genieten!
  7. Lida nannes:
    16 februari 2015
    Hoi Sara, gister de reislogger gekregen van je vader en moeder. Vandaag uitgebreid zitten lezen, want ik ben ziek thuis ( koorts, zere keel enz ). Heel leuk om jullie avonturen te lezen, veel plezier verder en doen jullie voorzichtig ? groetjes Lida
  8. Merel:
    27 februari 2015
    Hahaha Saar, super.
    Hoop dat onze lange ervaringen ook goed van pas komen met de spelletjes!!;)